اخبار

پیام رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان به مناسبت پنجم اسفند روز مهندس

پیام رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان به مناسبت پنجم اسفند روز مهندس


مهندس اسمعیل بهمنی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان در پیامی پنجم اسفند گرامیداشت دانشمند فرزانه، خواجه نصیرالدین طوسی، روز مهندس را به اعضای محترم سازمان و جامعه مهندسی استان تبریک گفت.

در این پیام مهندس بهمنی با اظهار اینکه جامعه مهندسی بعنوان بناگران و سازندگان دنیای پیرامون که نقش کلیدی در توسعه و پیشرفت انسان‌ها را ایفا نموده اند، اظهار نمود: آنچه امروزه دنیای کنونی و هر مملکتی در پیشرفت و آبادانی به خود می‌بالد حاصل تلا‌ش‌ها و تخصص مهندسینی است که با دانش و توانایی خود توانسته‌اند پیشرفت و آبادانی امروزه را رقم بزنند.

رئیس سازمان عدم اهمیت به جامعه مهندسی و دانش و تخصص این قشر را موجب زیان و خسران‌های جبران‌ناپذیری برای بشریت توصیف کرد و در این پیام آورده است:
خسارات ناشی از زلزله در کشورهای همجوار و همچنین کشور نتیجه این امر محسوب می‌گردد که با استفاده از دانش مهندسی و تخصص و توان آنان و از همه مهمتر فرهنگ سازی در این حوزه قابل پیشگیری می‌باشد.

وی در این پیام اظهار امیدواری کرد: در تامین مکانی که ماوای آرامش و تسلی روح باشد، شهروندان جامعه مهندسی را بعنوان امین خود بدانند.

مهندس بهمنی رئیس سازمان با اشاره به وضعیت عمرانی استان و لزوم توجه بیش از پیش به این امر، نقش بیش از هشت هزار متخصص در استان کردستان را در نقش راه توسعه و آبادانی جامعه پررنگ دانست و خواستار توجه به این توانایی کم‌نظیر شد.

مهندس بهمنی آمادگی بزرگترین تشکل مهندسی کشور و استان یعنی سازمان نظام مهندسی ساختمان  را برای آفریدن جامعه ای توسعه یافته با سکونتگاهای امن و مهندسی را اعلام و اظهار امیدواری کرد: شهروندان در  ساخت ساختمان های مهندسی و شهری مهندسی ساز با سازمان و جامعه مهندسی همکاری کنند.

وی در پایان ضمن تبریک مجدد پنجم اسفند روز مهندس به جامعه علی‌الخصوص جامعه معزز مهندسی، زندگی‌ای سرشار از رفاه و امنیت، شایسته این قشر فرهیخته را خواستار شد.

…………………………….
Www.Kurdnezam.ir
@sazmankurdestan
SMS: 30008672221207
TEL: 33564874_6

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *