اخبار

همایش و نشست هم اندیشی روسا و مدیران کمیته آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها در استان البرز برگزار شد

همایش و نشست هم اندیشی روسا و مدیران کمیته آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها در استان البرز برگزار شد

این همایش به میزبانی مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز و مرکز تربیت مربی سازمان فنی حرفه ای کشور در کرج برگزار شد.
مدیران و روسای کمیته آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها، نمایندگان هیات مدیره استانها در کمیته های آموزش به همراه جمعی از مسوولین و کارشناسان آموزش شورای مرکزی و استان ها  در یک همایش یکروزه میهمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز بودند.

در این همایش روسای کمیته های آموزش و نمایندگان آموزش استان ها به بیان دیدگاه ها و نظرات خود درخصوص نقاط ضعف و بستر های لازم برای تحول در نظام آموزشی نظام مهندسی کشور پرداختند.

اشتراک گذاری محتوای آموزشی استان ها، توجه به دستاورد کمیسیون های گذشته شورای مرکزی و نظام مند کردن دوره های ارتقای پایه از جمله موضوعات مطرح در این بخش بود.

در این همایش دکتر امید کهنه‌پوشی نماینده هیات مدیره در کمیته اموزش نظام مهندسی استان کردستان و دکتر صلاح‌الدین مولانایی رییس کمیته آموزش استان ضمن حضور به بیان دیدگاههای نظام مهندسی استان کردستان در بخش اموزش پرداختند.
بر مباحث مطرح شده توسط نمایندگان استان کردستان در این همایش، بررسی وضعیت و کیفیت برگزاری دوره های ارتقای پایه مهندسین در نظام مهندسی بطور ویژه در برنامه های آتی بخش آموزش شورای مرکزی قرار گرفت.

…………………………….
Www.Kurdnezam.ir
@sazmankurdestan
SMS: 30008672221207
TEL: 33564874_6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *