پاسخگویی به ۹۴ درصد از تیکتهای ارسالی اعضای سازمان
پس از آماده نمودن بسترهای لازم جهت ارتباط اعضای سازمان با واحدهای مختلف در کلیه شهرستانهای استان از طریق ارسال تیکت در سامانه خدمات مهندسی، طی سه ماه اخیر تعداد ۳۷۸۹ تیکت به سازمان ارسال شده است.
از تعداد تیکتهای ارسالی ۳۵۴۵ تیکت پاسخ داده شده است.
بیشترین ارسال تیکتها مربوط به واحدهای امور مهندسین، روابط عمومی و عضویت و صدور پروانه بوده است.
در راستای تسهیل در ارائه خدمات، افزایش سرعت پاسخگویی و کاهش مراجعات حضوری اعضای محترم، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان اقدام به راهاندازی قابلیت ارسال تیکت الکترونیکی از طریق سامانه خدمات مهندسی به واحدها و بخشهای مختلف سازمان نموده است.
از این پس، اعضای گرامی میتوانند با ورود به سامانه بخش ارسال تیکت و ثبت درخواست خود در قالب تیکت، سوالات، مشکلات و پیگیریهای مربوطه و همچنین در کلیه شهرستانها را بدون نیاز به مراجعه حضوری ثبت و پاسخ خود را در کوتاهترین زمان ممکن دریافت نمایند.
این اقدام در جهت تحقق اهداف سازمان مبنی بر الکترونیکیسازی خدمات، صرفهجویی در زمان و هزینه اعضا و ارتقاء کیفیت خدماترسانی انجام شده است.
…………………………….
روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان
Www.Kurdnezam.ir
telegram: @sazmankurd
instagram.com/sazmankurdestan
📞: 08733564874_6