اخبار, اطلاعیه

جلسه تودیع و معارفه مدیر دفتر نمایندگی سازمان در شهرستان بیجار با حضور رئیس و هیات مدیره سازمان، شهردار، مدیر راه و شهرسازی بیجار 

جلسه تودیع و معارفه مدیر دفتر نمایندگی سازمان در شهرستان بیجار با حضور رئیس و هیات مدیره سازمان، شهردار، مدیر راه و شهرسازی بیجار

جلسه تودیع و معارفه مدیر دفتر نمایندگی سازمان در شهرستان بیجار با حضور مهندس پدرام گروهی رئیس و مهندس افشین نامی سنندجی خزانه دار و مهندس صالحی عضو هیات مدیره سازمان، شهردار، مدیر راه و شهرسازی و معاونین شهردار بیجار در محل دفتر نمایندگی این شهرستان برگزار گردید.

در این جلسه رئیس و خزانه دار سازمان و عضو هیات مدیره  گزارشی از وضعیت سازمان و فعالیت های صورت گرفته در حوزه های مختلف را ارائه نمودند.

ساماندهی نرم افزار اندازیار، برگزاری انتخابات مدیران دفاتر، آسیب شناسی وضعیت موجود سازمان، پاسخگویی به اظهارات و نقطه نظرات اعضای محترم، مباحث پیرامون مسکن ملی، مجریان و نظارت بر تخریب و … از مهمترین مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

ارتقای کیفیت ساخت و سازها با همکاری شهرداری و سازمان نظام مهندسی

مهندس نیک پور شهردار بیجار در آیین تودیع و معارفه مدیر دفتر نمایندگی سازمان در شهرستان بیجار بر همکاری هرچه بیشتر سازمان و شهرداری تاکید کرد.
شهردار بیجار ارتقای کیفیت ساخت و سازها و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و غیر اصولی را در گرو همکاری نهادهای مرتبط دانست و خواستار عزم جدی در این حوزه شد.
مهندس نیک پور هماهنگی و همکاری شهرداری بیجار و دفتر نمایندگی سازمان در بیجار را مثال زدنی توصیف کرد.

در ثایان از تلاش های مهندس الله مرادی تقدیر و حکم مدیریت مهندس عبدالحسینی اهدا گردید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *