دسته بندی نشده

در دیدار رئیس سازمان با استاندار کردستان تاکید شد: لزوم توجه به صنعت ساختمان بعنوان صنعت برتر استان

مهندس پدرام گروهی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان با دکتر اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان دیدار و گفتگو کرد.

استاندار کردستان در این دیدار  با اشاره به جایگاه سازمان نظام مهندسی ساختمان به عنوان یکی از بزرگترین نهادهای مردم نهاد تخصصی کشور، خواستار حضور پررنگ سازمان در حوزه های عمرانی و ساخت و سازهای استان شد.

دکتر زارعی کوشا با اشاره به حضور بیش از ۸ هزار عضو متخصص در سازمان نظام مهندسی، آن را پتانسیلی ارزشمند برای توسعه عمرانی استان قلمداد کرد.
استاندار استان از برگزاری نشست های تخصصی در حوزه ساماندهی به ساخت و سازها با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خبر داد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان نیز انتخاب دکتر اسماعیل زارعی کوشا به عنوان هجدهمین استاندار کردستان که جوان ترین استاندار کشور نیز محسوب می‌شود را تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد استان بیش از پیش در مسیر توسعه گام بردارد.
رئیس سازمان ضمن ارائه گزارشی در رابطه با وضعیت سازمان آمادگی نظام مهندسی ساختمان استان را در جهت پیشبرد اهداف عالی استاندار و توسعه استان اعلام کرد.
مهندس گروهی حفظ جایگاه و استقلال سازمان، افزایش تعداد اعضا و کاهش آمار ساخت و سازها، لزوم توجه به اشتغال و معیشت جامعه مهندسی، حمایت از حضور سازمان در اقلیم کردستان عراق، اقدام قاطع در جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در استان، حضور پررنگ سازمان در ساخت مسکن ملی را از مهمترین دغدغه ها جامعه مهندسی استان و سازمان عنوان کرد.

رئیس سازمان در این نشست خواستار برگزاری جلساتی با حضور استاندار جهت تبیین وضعیت موجود و ساماندهی ساخت و سازها در استان و همچنین ارائه راهکارهای لازم در این حوزه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *