اخبار

روش ارجاع نظارت و اولویت بندی مهندسان در صف ارجاع در سال 1401 سامانه اندازیار اعلام شد

روش ارجاع نظارت و اولویت بندی مهندسان در صف ارجاع در سال 1401 سامانه اندازیار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان اعلام شد.

مهندس پدرام گروهی رئیس سازمان با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در رابطه با سامانه اندازیار در طول فعالیت هیات مدیره دوره نهم و استفاده از دیدگاه ها و نظرات اعضای سازمان، اظهار داشت: در ارجاع نظارت سامانه اندازیار در سال 1401 سعی شده است در جهت شفافیت در امور و رعایت عدالت نسبی گام برداریم.

وی با بیان اینکه راهنمای این روش در اختیار اعضا قرار می گیرد، افزود: در روش ارجاع نظارت اولویت بندی مهندسان در صف ارجاع در سال 1401 مهندس نیازی به تکمیل فرم خود اظهاری نبوده و می تواند برای هر تعداد از پروژه ها که در کارتابل او قرار گرفته است اعلام آمادگی نماید و پروژه ای که بالاترین امتیاز را در میان مشارکت کنندگان داشته باشد به او ارجاع داده می شود و همچنین برای 10 نفر از مهندسان که در یک پروژه بالاترین امتیاز را دارند از طریق پیام کوتاه اطلاع رسانی می شود. ولی در کارتابل کلیه مهندسان واجد شرایط پروژه ها نمایش داده می شوند.

مهندس گروهی در ادامه اظهار داشت: پس از 24 ساعت از ارسال پروژه به کارتابل سیستم افرادی را که برای انجام پروژه اعلام آمادگی کرده اند را بر اساس امتیاز ، مرتب و پروژه را به نفر اول ارجاع می دهد.

رئیس سازمان اعلام داشت: درسامانه اندازیار لیست ارجاع های روزانه به مهندسان قابل مشاهده می باشد و از طریق منو صف ارجاع اشخاص حقیقی و حقوقی هر مهندس میتواند نوبت و امتیاز خود را  مشاهده نماید .

وی افزود: پروژه هایی که در گام منتظر انتخاب ناظر قرار می گیرند به صورت روزانه در ساعت مشخصی (15 بعدازظهر ) به کارتابل مهندسان ارسال می شود، که از طریق منوی پروژه های منتظر انتخاب ناظر امکان دسترسی به پروژه ها را دارد ، نمایش پروژه ها برای یک مهندس در این منو بستگی به ظرفیت و صلاحیت مهندس برای آن پروژه دارد بعنوان مثال اگر پایه مهندس با گروه فعالیت همخوانی نداشته باشد پروژه در کارتابل آن مهندس نشان داده نمی شود ، سایر موارد مانند تعداد کار ، ظرفیت ، حکم شورا و اعتبار پروانه نیز کنترل می شود پس از قرار گیری پروژه در کارتابل مهندس ، مهندسان 24 ساعت فرصت دارند که نسبت به مشارکت در اخذ نظارت یک پروژه اعلام آمادگی نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *