اخبار

مشارکت بی سابقه اعضای دفاتر نمایندگی شهرستانها در انتخابات هیئت نمایندگی و مدیران دفاتر

انتخابات هیات نمایندگی و مدیران دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان در روز پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۴ در هشت شهرستان سقز، مریوان، بانه، دهگلان، دیواندره، قروه، بیجار و کامیاران برگزار شد.

مهندس پدرام گروهی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان با عنوان اینکه هیئت مدیره این سازمان با اعتقاد به مشارکت همه اعضا در اداره سازمان علی رغم اختیارات قانونی خود انتخاب مدیران دفاتر نمایندگی سازمان در شهرستان ها را به خود اعضا از طریق انتخابات واگذار نمود.

مهندس گروهی عنوان کرد: باتوجه به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و فراهم نمودن شرایط لازم جهت مشارکت حداکثری و همچنین شرایط جوی انتخابات بصورت الکترونیکی برگزار گردید که در برخی از شهرستان ها شاهد حضور ۹۰ درصدی اعضا در این انتخابات بودیم.

رئیس سازمان ضمن تقدیر از حضور گسترده و چشمگیر اعضای محترم در این انتخابات و حضور ۷۷.۵ درصدی اعضای شهرستان های استان، این مشارکت را در تاریخ سازمان بی‌سابقه توصیف کرد.

مهندس گروهی با تبریک به برگزیدگان این انتخابات اظهار امیدواری کرد تا با مشارکت و حضور همه اعضا در اداره سازمان بتوانیم در جهت خدمت به شهروندان شایسته استان و ارتقای جایگاه سازمان گام برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *